Sokaklara Dökülmek

Merhaba,

Uzun zaman oldu görüşmeyeli. Her neyse !

Ülkemizin içinde bulunduğu durum gerçekten çok kötü ! İnsanların gözünü para, aşk ve daha birçok dünyalık kaplamış. Yıl 2012 ! 21. Yüzyılın başları 20. Yüzyılın değil ! Din tüccarlığı en geçerli meslek olmuş. Rahat uyuyalım diye şehitler verilmiş kimin umurunda ? Boş verin ! Zaten 3′er 3′er doğururuz dimi ? Şöyle düşünün:

Amerika’da yaşayan azınlık bir topluluk atıyorum : Almanlar !  Ne diyorlar ? Ben Amerikalıyım, Amerikan vatandaşıyım. Ama demiyor ki ben Almanım ve burada özerk bir Alman Devleti  kuracağım. Kuramaz dedirtmezler bile ! Ama bizde bu serbest. Arabanın arkasına ”Nee mutlu Türküm Diyene ” yazıp ceza yemek serbest !  Başka hemde komşu bir ülkenin düşmanlarına kucak açmak serbest ! terörist başına ev hapsi bile isteniyor! Soruyorum : Kendi Başbakanını asan bir ülke neden terörist başını asmaz ? Bunu cevabını bulursanız buraya ”bensolvent@gmail.com” mail atın.

Buraya kadar eminim yazdıklarımı başlıkla ilişkilendirmeye çalıştınız. Tamam alakası yoktu ama bunları da açıklamam lazımdı. Şimdi asıl konuya geçelim:

Örneğin şuan bir savaşı kaldırabilir miyiz ? Düşünün Doğalgaz yok, Su yok, Elektrik yok ! Kirli kirli sokaklarda gezer İnsanlar. hadi bunları geçtim. Kaç günlük deponuz var ? Yemek anlamında. Nereye kadar sürdürülebilir ? Peki bu seviyeye gelmeden sokaklara nasıl inilebilir ? Gerizekalı, kendini bir bok sanan, kıçına giyecek donu olmayıp devlet kurmayı düşleyenler bizden daha mı cesur ? Tabii ki değil ! Tamam değil peki neden bizler inemiyoruz daha cevaba gelemedik.

Evet neden inemiyoruz ?

* Araban var mı ?

- Var.

* Arabandan vazgeçebilir misin ?

- Hayır.

* Vatanından?

- …

* Eşyaların kıymetli mi?

- Yaşamamı sağlayan her şey kıymetli !

* Evin var mı ?

- Evet.

* Yıkılsa kentsel dönüşüm projesi altında ne yaparsın ?

- …

- Ne alaka şimdi  ?

* Boş ver ! Sadece maddi varlığının senin üzerinde yarattığı etkiyi ölçmek istedim.

Yukarıdaki basit bir diyalogla bile sonucu gördük. Biz dünyalık olmuşuz. Manevi değerlerimiz yok olmuş. ”Değer” kelimesinin anlamı yok olmuş. Başka bir şeye dönüşmüş ! Maddi gelir korkusu, sınavlar, kapitalizm, korku, korku ,korku, …

”Oku ! ” diye emredildi bize Kutsal Kitap Kuran-ı Kerim’de. Çocuklarımızı dini ilimler ile eğitmemiz emredildi. Çocuklarımız şuan Kimya , Matematik, Fizik, … gibi şeyler okuyor. Ha yanlış anlaşılmasın ben bunları okumasın demiyorum. Ama sorun bir öğrenciye hangisini daha fazla biliyor ? Bu arada İmam Hatip okullarına karşıyım. Orada gerçekten Dini eğitim verilseydi bu ülke bu hale gelmezdi ! ama merak etmeyin hepsi Meydan önüne dizilecek ve ifadeleri alınacak ! Biz Dünya savaşını, tek başına neredeyse bütün ülkeleri yenerek atlatmışız. Giyecek donu olmayanlar bizi korkutamaz.

Sokaklara dökülme meselesine gelelim. Gerçekten kaybedecek bir şeyimiz var mı ? Zaten kaybedecekleri olanlar yurtdışına kaçıyor ! Ölümü düşünün ! Hesap gününü düşünün ! Ülkenin gerçekten ne durumda olduğu görün ! Örgütlenin ! Mahallenizde, çevrenizde sizinle aynı fikirde kim varsa ilişki kurun ! Evinizde her ihtimale karşı bir tabancanız olsun ! Hadi len deme bana ordan ! Sanki ülkenin durumu çok iyi durumda. Size bu yazılar hikaye gibi geliyor değil mi? Allah savaşı bizlere göstermesin ama bu kaçınılmaz bir şey ! Tarihte savaş görmeyen insan çok azdır. Bu yüzden bunlar size enteresan,  garip, saçma, hikaye, imkansız gelmemeli !  Bunları yavaştan yavaştan stok yapmaya başlayın !

Ben Solvent

Görüşleriniz ve gruplaşma (örgütlenme) ile ilgili sorularınız için : bensolvent@gmail.com

( Bu ”örgütlenme” kelimeside gıcığıma gidiyor. İğrenç ama bunu başka türlü ifade eden sadece ”gruplaşma” kelimesi var ! :)  )

Gidişat Kötü…

Ne zamandır yeni yazı yazmadığımı fark ettim. Sakın gündemi takip etmediğimi düşünmeyin. Yavaş yavaş savaşa, kaosa sürüklendiğimizin farkındayım.

Eskilerden bir video paylaşmak istiyorum. ”Artin Penik”  kendisi Ermeni asıllı Türk vatandaşıdır. ASALA’nın eylemlerini protesto etmek için Taksim Meydanı’nda kendini yakarak intihar etmiştir. Ölmeden 2 gün önce çekilmiş olan görüntülerini sizlerle paylaşmak istiyorum.

https://www.youtube.com/watch?v=uh2f2qsc5Yg

Gördüğünüz gibi bir Ermeninin bile Atatürk’e saygısı, vatanı sevmesi, değerlere saygı duyması varmış.GErçekten bizi parçalamak istiyorlar.Ben Hatay’da doğup, büyüdüm. Memleketim gerçek taşı toprağı altındır. Herkes için kendi memleketi öyledir zaten. Ama Hatay farklı. Birçok medeniyetin bir arada mutlu bir şekilde yaşadığı bir şehirdir. Sabahları kumruların sesiyle uyanırsınız. Fırından sıcak sıcak bir pide alırsınız. Ev ortamı zaten gerçek bir aile tablosunu yansıtır. Akrabalık çok önemlidir. Değerler kaybedilmemiştir.Zamanla kaybediliyor onlarda. Nedenini söyleyeyim mi? Çünkü 70′ – 80′lerde doğanlar bugün anne-baba. Çocuklarına değerleri öğretmiyor. Hiç kendinizi savunmaya kalkmayın. Öğretmiyorsunuz ! Çocuğunuzu oturtuyorsunuz televizyonun başına onunla büyüyor. Televizyondaki bilinçaltı mesajları bilmiyor musunuz? Peki o çocuktan büyüyünce ne bekleyeceksiniz ? Vatana millete hayırlı bir ev olmasını mı? Sizi büyüyünce huzur evine asla koymamasını mı? NE ? Çocuklar çok önemlidir. Onlar sizin, ailenizin soyunu devam ettirecek. Bu sizin için bir şey ifade etmiyor mu? Konu Artin PENİK’ten nerelere geldi. SİZİN YÜZÜNÜZDEN ! :D

Aklıma yazacak birşey gelmiyor. Ülkenin hali ortada.

Hadi sağlıkcakla kalın…

Etiketler , , , , , , , , , , ,

Belkide Son Yazı…

Merhaba,

Öncelikle hayırlı Ramazanlar!

Şuanda Türkiye’nin içinde bulunduğu bu pislik durumu görebiliyorsan bir şeylerin yolunda gitmediğini de biliyorsun.

- AKP, CHP, MHP, … diye adlandırılan partilerin görüşleri sence gerçekten farklı mı?

- Seçimlerden sonra ortada gözükmeyen bu partiler sence seni önemsiyor mu?

- Sorunlarını bilmesi mi senin için önemli yoksa sorunlarını çözmesi mi?

- Yalakalık yaparak bir mevkiye gelmen mi önemli yoksa alın terinle mi?

- Müslümanım diyerek gezinip herşeye susman mı daha iyi Arakan’daki kardeşlerinin katliamı mı daha iyi?

- Buna hiçbir Müslüman ülkenin sesini çıkarmaması mı daha iyi bir başbakanın ”Müslümanım!” diye geçinmesi mi?

- Aynı başbakanın Irak’ta Türk askerlerinin başına çuval geçirilip ”sorguya”, kimseye hesap verilmeden götürülmesine ses çıkarmaması mı daha iyi yoksa Filistin’de ölen Müslümanlara sahip çıkması mı daha iyi?

‘Ben Filistinlilere sahip çıkma etme!’ demiyorum ki! Senin bu olaydan kaç yıl önce askerinin başına çuval geçirildi o zaman neredeydin ?

Açıklaması burda:http://www.youtube.com/watch?v=7BGrUzKkSmA

Videoyu 1:40′a kadar izlesen yeter.

‘Hak hakim olacak silah değil!” diyor. Sence şuan kim hakim ?

Ayrıca ”geldiğimizde şunları şunları yapacağız.” diyor. Geleceklerinden eminler!

Tabii bu kadar yüceltirlerse bugünkü hale geliriz:http://www.youtube.com/watch?v=y6fPYd-fokU

Bu videoyuda 0:26′ya kadar izlesen yeterli.

İyilikten maraz doğar! İşte ayaklandılar. Bayrağımızı indirip Muhaliflerin bayrağını astılar.

Olacakları söyleyeyim:

Suriye’nin önce kuzeyi sonrada Esad düştükten sonra yavaş yavaş hepsi Pkk kontrolüne geçecek. O zaman İsrail belki müdahele etmez. Suriye düştükten sonra sıra Türkiye ve İran’a gelecek. Arap Şeyhleri rahat nasıl olsa! Çünkü paralarını Amerikan bankalarında saklıyorlar. Hiçbir Müslüman sesini çıkarmayacak. Zaten diğer küçük Müslüman ülkelerin savaş gücü yok. Hepsinin ayrı bir derdi var. kimi açlık kimi başka bir şey… Ordo Ob Chaos’u kullanarak dünyada bir kaos ortamı yaratacaklar. Savaş bölgelerinde tabii ki CNN, CBS, The Guardian, ABC News, … olacak yani onların medyası. Mescid-i Aksa’yı yıkacaklar ve belkide suçu Türkiye’ye veya İran’a atacaklar. İnsanlara görmelerini istediklerini gösterecekler. Gerçeği çarpıtacaklar.

Tabii ki herşey Kutsal Kitap Kuran-ı Kerim’deki gibi olacak. Yahudilerin ve bütün diğer şeytana tapanların sonu gelecek.

Allah’a emanet olun!

Sorularınız için:http://ask.fm/bensolvent

Şunu da ekleyeyim: İlluminati tek-göz, üçgen, pergel demek değil. Hala salak salak Google’a şunları aratıyorsunuz ya hayretler içerisindeyim…

Nefret Günü, Kusmuk Günü, En Saçma Gün,… : 4 Temmuz

Bu günden nefret ediyorum.

Bu yüzden :

‎4 Temmuz 2003!
 Yer Süleymaniye! Amerikan askerleri ve işbirlikçi Kürtler, Türk Özel Kuvvetleri Bürosu’na baskın yaptılar ve 11 Türk askeri başlarına çuval geçirilerek ve elleri kelepçelenerek esir alındı! ‘Dost ve müttefik’ Amerika’nın 173. Hava İndirme Tümeni aldığı emri yerine getirmiş, silah zoruyla 11 Türk askerini yere yatırmış, derdest etmiş ve kafalarına çuval geçirerek fotoğraflamışlardı!…
11 Türk askeri Hummer ve kamyonlarla Kerkük hava alanına götürüldüler. ‘Sorgulamalarının’ (!) ardından Bağdat’a götürülen 11 Türk subayı 60 saat sonra serbest bırakıldı.
Ali Kerküklü, ‘ Irak Cumhurbaşkanı Celal Talabani’nin ısrarla “haberimiz yok” dediği baskında Talabani’nin oğlunun operasyonda yer aldığını’ yazmıştı.
‘Bafel Talabani, operasyon boyunca elindeki telefonla hem babasını bilgilendirmiş hem de Amerikalı konvoya yol gösterirken, aynı anda da baskını saniye saniye görüntülemişti.’
Hepsi ‘ Cehennem Yakıtı’ bunların, bunlara prim vermeyelim artık.
Allah’a emanet olun…
Ben Solvent
Soru sormak ve cevaplarını görmek için tıklayın:http://ask.fm/bensolvent

 

 

 

 

Kanlı Tarih – 1. Bölüm

Merhaba,

Bu yazımda aslında bu günlere nasıl geldiğimizi anlatmaya çalışacağım. Hafta sonu için söz vermiştim ama Büyük Yazı’yı bitirmek bugüne nasip oldu.

KRALİYET AİLESİ VE KİLİSE MAKAMININ YIPRATILMASI

Fransız ihtilali öncesinde Kraliyet ve Kilise mensuplarını halkın gözünden düşürmek için şöyle bir oyun oynandı. Kraliçe Marie Antoniette adına devrin ünlü bir kuyumcusuna iri elmaslardan oluşan bir gerdanlık siparişi verildi. Kuyumcu bu siparişi hazırlayıp Kraliçe’ye götürdü; ama Kraliçe doğal olarak gerdanlığı kabul etmedi ve para ödemedi. Fakat bu olay kraliçenin parayı çarçur ettiği şeklinde bütün basında yer aldı. Devrin kardinaline, durumu izah etmek isteyen Kraliçe adına; Dünya Yöneten Gizli Güçler (DYGG) tarafından genelev olarak işletilen şehrin otelinde randevu verildi. Otele gelen Kardinale bir fahişe Kraliçe olarak tanıtıldı ve Kraliyet Ailesi, gem de en yüksek Kilise makamı yıpratıldı.

JOHN F. KENNEDY  SUİKASTİ VE MARİLYN MONROE

Onların istemediği kimse Devlet yönetimine gelemeyeceği için Kennedy ‘de onlara hizmet ediyordu. Başlarda  DYGG’ nin (Dünya Yöneten Gizli Güçler) istediği gibi hareket ediyordu ; fakat vücudunu bitkin düşüren rahatsızlıkları vardı. Devlet başkanlığı yapmak yorucu bir iş  olduğu için uyarıcı ilaçlar kullanıyordu. Marilyn Monroe ile yakın ilişkisi vardı ve DYGG yatak odasını dinlemeye aldırdı ve DYGG’ye karşı çıkarak o sıralarda sürmekte olan Vietnam savaşını sona erdirmeyi planladığını öğrenildi. DYGG ise bu savaşın çıkması için büyük paralar harcamıştı. Sonucu biliyorsunuz ikiside öldü…

HEGEL DİYALEKTİĞİ VE BUNA DAYALI OYNANAN OYUNLAR

Komünizmin kurucuları Marx ve Engel, Haham Moritz Moses Hess’in öğrencileriydiler. Hegel diyalektiği kısaca tez ile anti-tezden bir sentez oluşacağını söyler. Bu sentez daha sonra yine tez olur ve karşısına yine bir anti-tez çıkarak yine bir sentez oluşturur. Bu böylece devam eder. Hegel’in diyelektiğine göre iki zıt gücü kontrol eden, yeni dünyanında efendisi olur. Hegel’in politik sisteminde devlet aynı zamanda Tanrı’dır; köle olarak görülen vatandaşın tek görevi bu devlete hizmet etmesidir ve bu hizmeti Tanrı’ya tapmak olarak algılamasıdır. Vatandaş kendini ülkesi için feda etmeye her an hazır olmalıdır. İkiz Kuleler saldırısında ölen binlerce amerikalı buna bir örnektir. abdnin kapitalizmi tez, rusyanın komünizmi anti-tez olmuştur ve sentezi Küreselleşme olarak sundukları Yeni dünya düzeni olacaktır. Bu yeni rejime Faşizm denilebilir aslında. Çünkü Otoriter bir devlet  yönetimi dünyayı yönetebilmek için ideal bir rejimdir. Böylece vatandaşın yaşamı polis denetimiyle mutlak kontrol altında olacak, varlıklarına devlet her an el koyabilecektir.

SEÇİMLER

Seçimler tamamen bir aldatmaca olup, vatandaşın düşüncesine bir değer veriliyormuş gibi gösterilmektedir. Seçimlerde aday bol bol vaadlerde bulunarak seçmenin gururunu okşar ve seçmene sorunlarının farkında olduğu izlenimini verir. Seçmen için ise birisinin sorunları bilmesi yeterlidir, vaadlerin yerine getirilmesi onun için ikinci planda kalır. Hiçbir zamanda seçim öncesinde verilen sözler tutulmaz ve bir süre sonrada tamamen unutulur, gelecek seçimlere kadar. Seçimden sonra devlet yine Tanrı rolünü oynamaya devam eder.

 

FRANSIZ İHTİLALİ

Fransız halkı çok fakirdi de açlıktan mı ölüyordu, ya da burjuvazi gerçekten çok mu zengindi? Tabii ki de hayır! Sınıf Farkı! Tarih boyunca hep olmuştur. Asıl sebep masonluğun en büyük kahramanlarından De Molay ve diğer tapınakçıların, 1314′te o devrin Fransız kralı 4.Philip tarafından tapınakçıların hazinesini kendisine vermediği için yakılarak öldürülmesidir. Bu ihtilalin masonlar tarafından kışkırtıldığı sonucu çıkıyor doğal olarak.

Aslında tarihin dönüm noktalarında masonlar karşımıza çıkıyor maalesef :(

İçinize biraz su serpeyim : HEPİMİZ, ONLARDA BİZLERDE ÖLECEĞİZ :D :D

Allah’a emanet olun.

Ben Solvent

Guş beyinli milletimiz…

 Kare 1: Hepimiz Hrant’ız Hepimiz Ermeniyiz

Diye yürüyen Gizli Ermeniler

 

Kare 2: Başında Poşulu Hrant’ın Kürtçü Çocukları

 

Kare 3: Yahudilerden Tayip Erdogana Üstün Cesaret Ödülü

Kare 4: Antalya’da Dinler Bahçesi Açılısı,

Haham, papaz, Tayyip el ele

 

Kare 5: Türkün Parası ile şöhreti yakalayan

mahzun kırmızıgül pkk paçavrası önünde

Kare 6: AB uğruna Avrupa Basınında Aşağılanan Türk Milleti

 

Kare 7: Apo Dosyasını rafa kaldıran Bahçeli Ecevit Yılmaz

Koalisyonundan bir kesit

Kare 8: Masonlardan Ödül Alan Çılgın Türk Turgut Özakman

Kare 9: Bahçeli Ecevit Yılmaz’ın, Ödül verdigi Cin’in

Doğu Türkistanlılara Zulmü

 

Kare 10: Tayibin Aile Dostu Kankanı Karamanlis’in Bayan

Erdoğan’a Veda Busesi

  

Kare 11: Vatikan’da İbrahim’i Dinler için,

Fethullah Gülen Papa Diyalogu

    

Kare 12: Demokrasi ve Özgürlük İçin İdam Edilen Saddam

 

Devam Edecek…

Allah’a Emanet olun…

Ben Solvent

”Mirac Kandilimiz mübarek olsun.”

İstanbul’da Roma Mimarisi…

Merhaba,

Uzun zamandan (2 hafta) beri elle tutulur bir yazı yazmadığımı fark ettim. Yoğunluktan olsa gerek :)

Ben başka bloglarda Yazanlara göre sadece yazı ile kalmayacağım. Video’da olucak. Şimdi onlar ‘Video koymuyor mu?’ diyeceksin yazıları. Sizin için İstanbul’u gezdim ve gördüklerimi videoya aldım. Hiçbir ‘komplo teorisyen’i bunu yapmaz. En azından Türkiye’dekiler. Çoğu sözde ‘Komplo Teorisyeni’. Ancak sorsan birine CFR’nin Üçlü Komisyon’un ne olduğunu bilmez. Sizlere yakında bunları da anlatacağım. Yaz mevsimi benim en aktif olduğum zamandır. Çok uzattım biliyorum ama konuya girmek için bunları söylemem lazımdı.

Masonlar birbirleriyle haberleşmek için asla yazı dilini kullanmadılar. Hiram’dan bu yana kendileriyle hep; ya mimari ya da vücut diliyle haberleştiler. İstanbul’u hep constantinepolis yapmaya çalıştılar, çalışıyorlar.

Şimdi size kendi ellerimle :D çektiğim İstanbul’dan Roma mimarisine örnekler vereceğim.

 

http://www.youtube.com/watch?v=HK31beNO2L0&feature=youtu.be

 

Allah’a emanet olun…

Ben Solvent

Sorularınız için: http://ask.fm/Bensolvent

 

 

Etiketler , , , , , , ,

Şeytanın Uşakları…

1.Bölüm

Merhaba,

Öncelikle şunu belirteyim:

Şunun anlamını bilmeyenlere özet geçeyim:

Bizde ”Totoşsun” işareti olan ”Tamam/OK.” işareti, Lucifercanlarda 666′yı temsil eder. Nasıl mı?

Yuvarlık kısım 6′nın yuvarlağını, geriye kalan 3 parmak ise, 3 tane 6′nın çubuklarını ifade eder.

Ve bu işaret Lady Gaga’nın Telephone klibinde epeyce kullanılmaktadır.

(Not: İlluminatiler ruhlarını şeytana satmıştır ve bunu kabul ederler.)

666′da ŞEYTAN’I SİMGELER!

2003 yılında Türkiye büyük bir gurura sahip oldu.

Litvanya’da sertab erener Eurovision 1.si oldu. Birinci olan ilk Türk olarak tarihe geçti.

O gösteriden gözüme takılan bir kare var:

Girdikleri şekil neyi andırıyor?

Tek gözlü olan şu piramiti değil mi?

Peki ya şuna ne dersin:

aaa ceylan sendemi ?

duman (Aynadan yansıyan şeye dikkat!) :

Amanin gülben:

Dinci dediğiniz sagopa:

Kendi yaparda karısı eksikmi kalır? (Kolera) :

aref:

acun:

beyaz:

erkin amca:

atiye:

koray :

yine gülben:

evet medya kralı olur kendisi (arkadaki ekrana dikkat ! ) :

sertap 666 yapıyor:

zeki alasya (metin dediği metin akpınar) :

2.Bölüm

Şimdide size hergün zevkle dinlediğiniz, dinlettiğiniz, dinlerken zevkten dört köşe olduğunuz şarkıların ve şarkıcıların aslında o kadar masum olmadıklarını anlatacağım.

666 sayısının anlamını ve bazı yabancı şarkıcıların şarkılarının tersten dinlendiğinde şeytana ithafen söyledikleri sözleri anlatmıştım.

666 sayısının anlamı şeytanı temsil etmesidir.Anton Szandor LaVey şeytan kilisesinin kurucusudur.Ayinlerinde kendiyle birlikte arkadaşlarına şeytanın ters işleri yapmayı sevdiğini ve hayatlarında birçok şeyi ters yapmaları gerektiğini öğütlemiştir.

Bunları bilmiyorum diyorsan tıkla:Subliminal Mesajlar 1.Bölüm

İşte severek dinlediğin bazı Türk şarkıcıların müzikleri:

Gökçe – Tuttu Fırlattı Kalbimi

http://www.youtube.com/watch?v=S_WuEyWqA7E

Klipte herşey anlatılmış benim anlatmama gerek yok heralde!

Ve bir başkası:

Tarkan – Öp

http://www.youtube.com/watch?v=83Sa0CIiXK8&feature=related

Kim binanın giriş kapısı önünde klip çeker ki?

Bir diğeri daha:

http://www.youtube.com/watch?v=vxLnorfIHUo

Model – Pembe Mezarlık

Bu ne biçim sözler yaa! Alın o zaman bende bunları yazıyorum:

Turuncu bir müezzin gördüm rüyamda

aşık müminler keşkülden musalla taşında

gezinirken avluda bir anda

doldu? ciğerlerim? birden çürük hurma kokusuyla…

Başkası:

Duman – Aman Aman

http://www.youtube.com/watch?v=KLwqc8vtxKI&feature=related

Başka:

Atiye – Aşkistan

http://www.youtube.com/watch?v=2a1IupaD7Yc&feature=related

Başka:

Atiye – Budur

http://www.youtube.com/watch?v=HVb9O3a1Rn0&feature=related

Başka:

Sıla – Boş Yere

http://www.youtube.com/watch?v=3bg8-nGY6Fg&feature=related

Başka:

Hande Yener – Uzaylı

http://www.youtube.com/watch?v=sinI9Oghysg&feature=related

Başka:

Mustafa Ceceli – Tenlerin seçimi

http://www.youtube.com/watch?v=B_VusWVsuNk&feature=related

Ve başka bir başka :)

Şebnem Ferah

http://www.youtube.com/watch?v=W5a_B0mO1jQ&feature=related

Başka:

Merhametine Dön (Kolera’nın söylediği kısım)

http://www.youtube.com/watch?v=hwpbHowyLtE&feature=iv&src_vid=cjQK1COPddg&annotation_id=annotation_73556

Başka:

Merhametine Dön(Sagopa’nın söylediği kısım)

http://www.youtube.com/watch?v=cjQK1COPddg&feature=related

Şunuda bir zahmet izleyin. Gençler uğramış bizede izlemek düşer :) :

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=9zs2E4B_C8U&NR=1

Allah’a emanet olun…

Ben Solvent

Etiketler , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Et Yiyen Bakteri…

Merhaba,

İlginç bir şey bu !

Sana daha önce et yiyen bakterinin İlluminati kartlarında olduğunu gösterdim mi hatırlamıyorum.

Neyse göstereyim :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bak  şimdi:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.hurriyet.com.tr/planet/20590129.asp

Unutma ! Amaçlarından biriside Dünya nüfusunu azaltmak…

Şunuda eklemek istedim :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ben Solvent

Soru sormak veya sorduğunuz soruların cevaplarını görmek için : http://ask.fm/bensolvent

Etiketler , ,

Anket

Sorularınız için : http://ask.fm/bensolvent

Allah’a emanet olun…

Ben Solvent

 

Etiketler
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.